دریافت گواهی تعهد به تعالی توسط شرکت پتروشیمی پارس
تاريخ ارسال خبر : 8 مارس 2011 | ساعت 9:04 | کد خبر: 3574 | sv94 | چاپ این مطلب

شرکت پتروشیمی پارس موفق شد گواهی تعهد به تعالی را در اولین همایش جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با امتیاز بالا در این سطح (محدوده ی امتیازی ۲۵۰ تا ۳۰۰ ) دریافت نماید.

به گزارش عسلویه نیوز؛ شرکت پتروشیمی پارس اولین همایش جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در تاریخ ۸۹/۱۲/۱۱ در محل هتل المپیک برگزار شد . در این همایش مهندس بیات مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، میر محمد صادقی معاونت محترم وزیر در مدیریت منابع انسانی و مدیران ارشد صنعت پتروشیمی حضور داشتند. این جشنواره با هدف  شناسایی ، معرفی و قدردانی از شرکت های برتر به  منظور بستر سازی و ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری ، تشویق شرکت ها برای انجام عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود ، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات و دانش سازمان های موفق ، توسعه فرهنگ تعالی ، ارج نهادن به کارکنان سازمانهای متعالی و بهره ور ، تقویت تعامل اثر بخش و سازنده و توسعه توانمندی های صنعت پتروشیمی در حوزه مدیریت پروژه ها برگزار شد. ارزشها و مفاهیم بنیادین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی ، دستیابی به نتایج متوازن ، ارزش افزایی برای ذینفعان ، رهبری با دوراندیشی ، الهام بخشی و اخلاق محوری ، مدیریت بر مبنای فرآیندها ، موفقیت از طریق کارکنان ، پرورش خلاقیت و نوآوری ،‌ ایجاد شراکت‌ها و مسئولیت‌پذیری برای آینده‌ای پایدار تعریف شده است .

در این همایش به شرکت هایی که در مسیر تعالی گام نهاده‌اند و با اجرای یکی از روش‌های خود ارزیابی نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود را استخراج و برنامه‌های بهبود را اولویت بندی کرده و به اجراء گذاشته باشند ، گواهی ” تعهد به تعالی” اعطاء می‌شود .
آرمان شرکت پتروشیمی پارس ” برترین تولید کننده مواد پایه و سوخت پاک در صنعت پتروشیمی کشور” تعیین گردیده که بنا دارد  با راهبرد ” تولید اقتصادی ، تفکر سیستمی و  مدیریت علمی ” در راستای تثبیت و تامین آن تلاش نماید .




نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ