تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و رفع مشکلات جایگاه ها
تاريخ ارسال خبر : 11 ژوئن 2014 | ساعت 12:52 | کد خبر: 31499 | sv103 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار شهرستان عسلویه بر ارائه خدمات مطلوب و رفع مشکلات جایگا های عرضه سوخت شهرستان تاکید کرد.سوخت

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه هدفمندسازی یارانه‌ها گامی در راستای توسعه عدالت اجتماعی است اظهار داشت: مردم بهتر از همه می‌توانند مدیریت امور اقتصادی خانواده خود را انجام دهند و در واقع هدفمندسازی یارانه‌ها گامی مهم در راستای شکوفایی اقتصادی کشور است که باوجود مشکلات قابل پیش‌بینی مورد تایید مردم قرار گرفته است و مردم حمایت‌های خود را با همراهی و پیروی از این قانون تاکنون اعلام نموده اند.

وی افزود: برخی از خدمات دولت بعنوان ویترین خدمتگزاری به نظام بحساب می آید که اگر در این خصوص دقت و حساسیت نداشته باشیم در صورت بروز هرگونه مشکل با ناامیدی و نارضایتی مردم مواجه خواهیم شد.

حسن اسماعیلی به مشکلات موجود در جایگاه های عرضه سوخت شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: عرضه صحیح سوخت امروزه یکی از مهمترین برنامه های مسئولین بوده که سعی می نمایند با فعال کردن کمیته های سوخت در مراکز استان ،شهرستان و بخش زمینه را برای تخلفات  و قاچاق سوخت کاهش دهند و تمامی مسئولین امر باید در این زمینه همکاری کنند.

فرماندار عسلویه افزود : اگر جایگاهی مواد سوختی نداشته باشد  و رانندگان خسته و نیازمند سوخت به این جایگاه ها برسند تمامی خدمات مسئولین تحت الشعاع قرار می گیرد و خاطره نامطلوبی در اذهان آنها ایجاد می شود که جا دارد هم شرکت پخش و هم شهرداری ها که متولیان جایگاه های سوخت هستند در این زمینه اقدامات لازم در جهت رفع معایب موجود اقدام کنند.

حسن اسماعیلی به مشکلات سوخت بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: مواردی که زحمتکشان بخش کشاورزی در رابطه با تامین سوخت دستگاه های خود دارند با شناسایی و ساماندهی آنها از طریق جهاد کشاورزی و با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی مشکلات آنها نیز هر چه سریعتر مرتفع شود.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ