برگزاری المپیاد فرهنگی- ورزشی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 1 اکتبر 2012 | ساعت 22:41 | کد خبر: 19972 | sv121 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری المپیاد فرهنگی- ورزشی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران به میزبانی این سازمان در نیمه دوم آذر ماه امسال در عسلویه خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن آخوندی بعد از ظهر امروز در نشست مدیران پارس جنوبی اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی امری بسیار مهم و ضروری است و این امر در محیط‌های عملیاتی اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای آتش‌نشانان و سایر واحدها در این منطقه در نظر گرفته‌ایم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری المپیاد فرهنگی- ورزشی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران به میزبانی این سازمان در نیمه دوم آذر ماه امسال در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: به دلیل اهمیت و جایگاه خاص منطقه ویژه پارس به عنوان قطب انرژی کشور، تنوع خطرات در منطقه، نزدیکی زیاد با جامعه محلی و استقبال مدیر عامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس، المپیاد فرهنگی- ورزشی آتش‌نشانان شرکت ملی نفت ایران با حضور ۱۵ تیم از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران در تاریخ یاد شده برگزار می‌شود.

آخوندی با اشاره به توسعه و تجهیز زیرساخت‌ها و امکانات ایمنی در منطقه ویژه پارس خاطر نشان کرد: به زودی مناقصه خرید ۱۱ دستگاه خودرو با انواع تجهیزات نجات‌دهنده برای تقویت و به‌روزرسانی اچ، اس، ای سازمان منطقه ویژه انرژی پارس انجام می‌شود.

وی افزود: مدیریت اچ، اس، ای و پدافند غیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بنا دارد بر اساس سه شاخص بهداشت، ایمنی و محیط زیست از مجموعه‌های برتر شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه انرژی پارس تقدیر به عمل آورد.

آخوندی موقعیت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را از لحاظ ایمنی و آتش‌نشانی در سطح استانداردهای ملی و بین‌المللی رضایت‌بخش اعلام کرد و ادامه داد: به رغم وجود محدودیت‌ها، سهم این بخش طبق روال گذشته انجام و افراد ما به دوره‌های پیشرفته اعزام و وسایل و تجهیزات به‌روز خریداری می‌شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ