شهرداری ها پیشگام تحول در آموزش شهرستان شوند
تاريخ ارسال خبر : 1 اکتبر 2015 | ساعت 8:12 | کد خبر: 34028 | sv100 | چاپ این مطلب

“عسـلویـه نیـوز” فرماندار عسلویه پیشگام شدن شهرداری ها در تحول آموزش را خواستار شد.SONY DSC

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در مراسم تجلیل از کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر عسلویه و خانوادهای آنان  با مهم توصیف کردن نقش شهرداری ها در آموزش شهرستان تاکید کرد:  برای بهبود کیفیت  آموزشی نیازمند حضور بسیار پررنگ شهرداری و سایرگروهای مربوطه در این حوزه است.

نادری به نقش مهم خانواده در اثربخشی کارکنان در محیط کاری اشاره کرد و گفت: مادر با فراهم کردن محیطی همراه با آرامش برای همسرو فرزند خانواده زمینه ساز تغییرات بسیار مثبت و تاثیر گذار در کوتاه مدت و بلند مدت می شود.

وی به نقش مهم نیروی انسانی در پیشرفت هر جامعه اشاره ، و تصریح کرد: این ظرفیت در عسلویه نیازمند توجه خاص و اساسی است، که آموزش رکن اصلی و اولیه در تربیت نیروی انسانی ماهر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به توانمند سازی نیروی انسانی،  تصریح کرد: مهم ترین اولویت های آموزشی در سال جدید تحصیلی برگزاری کلاسهای تقویتی با کمک مراکز آموزش عالی، مشاوره تحصیلی و حضور پررنگ خانوادها در امر تحصیل و آموزش است.

فرماندار شهرستان به تغییر نگرش ها در حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: باید نگاها را از سخت افزاری به نرم افزاری تبدیل کرد، تا شاهد تغییر مطلوب و نتیجه مورد دلخواه بود.انتهای خبر/ع.ک


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ