رفع مشکلات ۳۲ ساله مردم عسلویه با دستور رئیس قوه قضاییه
تاريخ ارسال خبر : 24 ژانویه 2024 | ساعت 10:41 | کد خبر: 37256 | sv250 | چاپ این مطلب

با دستور رئیس قوه قضاییه، پس از ۳۲ سال مشکل اسناد اراضی ۲۶ هزار نفر در ۱۴ شهر و روستای شهرستان عسلویه برطرف شد.

به گزارش روز چهارشنبه عسلویه نیوز، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در شهرستان عسلویه، پس از ۳۲ سال، در گام نخست یک هزار و ۱۴۰۰ سند اراضی مردم در چهار شهر و ۱۰ روستای این شهرستان صادر شد.

رئیس قوه قضاییه در مراسم اهدای اسناد مالکیت اراضی مردم عسلویه در منزل یکی از اهالی خونگرم این منطقه بدون تشریفات معمول، خطاب به رئیس سازمان ثبت تاکید کرد: مردم پرتلاش و خونگرم منطقه عسلویه استحقاق ارائه خدمات بیشتری را دارند و مستحق هر گونه حمایت حقوقی و قضایی هستند.

وی افزود: باید تمام تلاش خود را به کار بندیم تا در حیطه وظایف و اختیارات، مشکلات قضایی و حقوقی مردم این منطقه برطرف شود.

رئیس دستگاه قضا عنوان کرد: خدمت بدون منت به مردم، جزو وظایف و مسئولیت‌های ماست و لحظه‌ای نباید از این امر غافل شویم و به هیچ وجه نباید تصور کنیم که این ارائه خدمات، به منزله لطف به مردم است.

اژه ای ادامه داد:باید در همه حال خدمتگزار مردم باشیم و آنها را فراموش نکنیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این آیین اظهار کرد: به نیابت از یک هزار و ۴۰۰ نفر اهالی فاقد سند مالکیت اراضی، امروز تعدادی از اسناد صادر شده به مردم واگذار می شود.

وی افزود: مابقی اسناد نیز آماده شده و به زودی تقدیم مردم شهرستان عسلویه می شود.

مهدی مهرانگیز ادامه داد: مردم عسلویه که در جوار صنعت زندگی می کنند، سال هاست از نداشتن اسناد مالکیت در رنج بوده و گرفتار یک سری مشکلات هستند.

وی افزود: در نگاه تحولی قوه قضاییه از زمان تصدی توسط حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رفع مشکلات حقوقی مردم به عنوان یک اصل در دستور کار قرار گرفت و مکاتبات فراوانی برای رفع مشکلات اراضی مردم استان و به خصوص عسلویه انجام شد.

وی عنوان کرد: امروز با حضور رئیس قوه قضاییه شاهد صدور و تقدیم این اسناد به مردم هستیم که خوشحالی آنها را در بر داشته است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ