نفت‌کارت و بن‌کارت به نیروهای ارکان ثالث اختصاص می‌یابد
تاريخ ارسال خبر : 12 فوریه 2024 | ساعت 0:44 | کد خبر: 37293 | sv218 | چاپ این مطلب

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با قطعی دانستن اختصاص نفت‌کارت و بن‌کارت به نیروهای ارکان ثالث، گفت: مطالبی در این زمینه در فضای رسانه‌ای مطرح شده که به هیچ وجه درست نبوده است.

مهدی علی مددی طی دو نشست صمیمانه با جمعی از فرزندان معزز شاهد و نیروهای ارکان ثالث (شرکتی) شاغل در صنعت نفت ضمن پاسخ به مطالبات مطرح شده از سوی حاضران در نشست، ابلاغ نظام جبران خدمات نیروهای قراردادی مدت موقت، ابلاغ طرح پس انداز مسکن شاغلین و بازنشستگان، بازنگری در نحوه فرآیند تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان، دریافت مجوز سقف حقوق کارکنان تخصصی و عملیاتی صنعت نفت، ابلاغ مجوز بهره‌مندی بازنشستگان از مزایا اسکان و هتلینگ برای بیماران اعزامی، افزایش رقم ودیعه مسکن و وام‌های پرداختی، پذیرفته شدن ۹۶ درصد از مصاحبه‌شدگان فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعت نفت، برگزاری آزمون استخدامی پس از وقفه‌ای ۱۰ ساله را از اهم اقدام‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در حوزه ارتقای معیشت و رفع دغدغه کارکنان برشمرد.

وی با قطعی دانستن اختصاص نفت‌کارت و بن‌کارت به نیروهای ارکان ثالث، درباره عیدی پایان سال پرسنل قراردادی صنعت نفت تصریح کرد: وزارت نفت عیدی پایان سال نیروهای قراردادی را عینا براساس تصریح انجام شده در متن تصویب‌نامه هیئت وزیران مشابه کارکنان رسمی محاسبه کرده و در موضوع اجرای ماده (۱۰) نیز براساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد کشور و شورای اداری و استخدامی صنعت نفت عمل شده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت افزود: طبق مبالغ مندرج در جدول حقوقی پیوست ماده قانونی یادشده مصوب شده در سال ۱۳۹۳ مابه‌التفاوت مبالغ بر مبنای مدرک تحصیلی کارمند به‌صورت مقطوع محاسبه و پرداخت شده است، از این رو شیوه اجرا، در عمل باعث کاهش ایجاد نابرابری حقوق و همسو با رویکرد عدالت در پرداخت دولت بوده است.

علی‌مددی با گریزی به فرایند تبدیل وضعیت قریب به ۳۷ هزار نفر از ایثارگران بند (د) و بند (و) این اقدام را یکی از دستاوردهای بزرگ وزارت نفت در دولت سیزدهم برشمرد.

بر اساس این گزارش، در پایان این نشست‌های صمیمانه، فرزند شهید معزز محمد شیخ شعاعی با اشاره به اقدام‌های این معاونت در دولت سیزدهم به نمایندگی از حضار با اهدای یادبودی از خدمات ارزنده علی‌مددی قدردانی کرد.

در این دیدارها که در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن انجام شد، حضار ضمن قدردانی و تشکر از اقدام‌های سازنده و محسوس انجام شده در دولت سیزدهم به بیان نقطه نظرات و مطالبات خود پرداختند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ