رئیس شورای شهر جم: عسلویه گاوصندوق ایران است
تاريخ ارسال خبر : 27 ژانویه 2024 | ساعت 23:06 | کد خبر: 37276 | sv240 | چاپ این مطلب

رئیس شورای شهر جم از عسلویه به عنوان گاو صندوق کشور یاد کرد و افزود: چرا اعتبار در همه جای کشور هست و فقط برای حوزه جنوب با این همه صنایع عظیم نفت گاز و پتروشیمی نیست.

در بیست ونهمین سفر استانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه به شهرستان جم سفر کرد ودر نشست با مسىولین شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات جم پرداخت.

سید علیرضا سجادی رئیس شورای شهر جم با اشاره به خدمات نظام در شهرستان جم از تلاش های صورت گرفته در شهرستان و خدمات رسانی به مردم خدای بزرگ راشاکریم.

سجادی با اشاره به همدلی و همگرایی خوب در شهرستان اضافه کرد؛ انچه امروز در شهرستان جم محقق گردیده مرهون تلاشها و همدلی مسئولین شهرستان به ویژه فرماندار و امام جمعه جم می باشد.

رئیس شورای شهر جم اضافه کرد؛ مطالبات مهم فرماندار و امام جمعه بیان کردند ولی یکی از موضوعات مهم حوزه جنوب بحث پرداخت عوارض آلایندگی می باشد که از سه ماه اخر سال ١۴٠٠ پرداخت نشده است و امیدواریم با وورد جدی دستگاه قضا این مهم که خواسته به‌حقی هست در راستای کمک به توسعه حوزه جنوب زودتر پرداخت شود.

او همچنین تصریح کرد از آروزهای مردم حوزه جنوب این هست که هیچ صنعتی آلوده نباشد ولی حال که این صنایع آلوده اعلام شده اند انتظار داریم عوارض آلایندگی که قانون به صراحت ان را مشخص کرده است پرداخت شود.

سجادی با گلایه از سازمان محیط زیست گفت با این همه صنایع پتروشیمی و نفت گاز در حوزه جنوب در اقدامی بی سابقه ٢٠ شهرداری استان را جزء صنایع الاینده اعلام گردیده که در هیچ جای کشور این را نخواهید دید.

سجادی افرود اگر عوارض آلایندگی وصول شده و پرداخت نشده که مصداق ترک فعل هست و اگرم تا به امروز وصول نشده که بازم ترک فعل صورت گرفته که انتظار داریم دستگاه قضا به این موضوع مهم وورد جدی داشته باشد.

سجادی در خصوص فرودگاه جم نیز از آن به عنوان مطالبه جدی و به حق مردم یاد کرد و افزود: فرودگاه جم یکی از مجهزترین فرودگاهای کشور هست که در بحث پدافند غیر عامل برای فرودگاه خلیج فارس و استفاده مردم و خانواده کارکنان صنعت نیار هست مجدد راه اندازی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر جم در خصوص راههای مواصلاتی شهرستان نیز گفت: راههای جم راههای پر مصیبتی هست وهر روز و هرهفته شاهد اتفاقات تلخی در .این راهها هستیم

او با اشاره به راه جم به فیروز آباد گفت: راه جم به فیروز آباد که تردد بسیاری روی ان نیز هست بسیار اسفناک است و اگر اعتبار برای اصلاح، ترمیم و بهسازی ان نیست چرا برای بقیه استان های کشور یا شمال استان بوشهر هست و فقط برای جنوب نیست و وقتی به حوزه جنوب می رسد اعتبار نیست که انهم به کم لطفی برخی مدیران استانی به شهرستان جم برمیگردد.

سجادی از عسلویه به عنوان گاو صندوق کشور یاد کرد و افزود: چرا اعتبار در همه جای کشور هست و فقط برای حوزه جنوب با این همه صنایع عظیم نفت گاز و پتروشیمی نیست.»


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ