تعداد مسافران نوروزی پارس جنوبی از مرز یک میلیون نفر گذشت
تاريخ ارسال خبر : 31 مارس 2011 | ساعت 8:32 | کد خبر: 3995 | sv64 | چاپ این مطلب

به گزارش عسلویه نیوز، عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در بازدید از کمپ‌های مهمانان نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عسلویه قطب بزرگ اقتصادی و صنعتی کشور است و از زمان حضور مقام معظم رهبری در این منطقه تاکنون، حال و هوای این منطقه کاملا عوض شده و شور و شوقی وصف‌ناپذیر در بین مردم و مسئولان حاکم است.
وی افزود: حضور رهبر عظیم‌الشان انقلاب در عسلویه و دیدار ایشان با مردم و خانواده شهدا و مسئولان، انگیزه کار و تلاش و خدمت‌رسانی را بیشتر کرده و همه ما باید در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری تلاش کنیم.
بخشدار عسلویه با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد مهمانان نوروزی در بخش عسلویه در نوروز امسال خاطرنشان کرد: امسال با توجه به بهبود وضعیت آب و هوایی و با توجه به توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد راه‌ها و بزرگراه‌های بیشتر، شاهد افزایش تعداد مسافران نوروزی هستیم و بر اساس آمار موجود شاهد افزایش ۳۵ درصدی تعداد مسافران نوروزی در این منطقه هستیم.
نادری از حضور بیش از یک میلیون مسافر نوروزی در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: بر اساس آمار ارائه شده تا پایان روز نهم فروردین بیش از یک میلیون و ۴۰ هزار مهمان نوروزی از مناطق دیدنی و گردشگری عسلویه و زوستاها و شهرهای اطراف بازدید کرده‌اند.
وی ابراز داشت: منطقه حفاظت شده نایبند، جنگل‌های حرا، تاسیسات عظیم پارس جنوبی و مناطق دیدنی در اطراف عسلویه از مهم‌ترین مناطقی است که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.
بخشدار عسلویه با تشکر از همه مسئولان به ویژه آموزش و پرورش عنوان داشت: آموزش و پرورش و هلال احمر و شهرداری‌ها در اسکان و پذیرایی مهمانان نقش ویژه‌ای داشته‌اند و بدون همکاری این نهادها قادر به خدمات‌رسانی مطلوب نبودیم.
نادری خاطرنشان کرد: مدارس این منطقه از امکانات خوب برای مهمانان نوروزی برخوردار هستند و مدیر‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر از همه توان برای رضایت خاطر مهمانان استفاده کرده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ