استقبال از ۲ شهید گمنام در شهر بردخون
تاريخ ارسال خبر : 22 آوریل 2013 | ساعت 13:23 | کد خبر: 25883 | sv62 | چاپ این مطلب

 

“عسلویه نیوز” فرمانده حوزه مقاومت کربلا بردخون از استقبال از دو شهید گمنام در شهر بردخون خبر داد.

 

 

یوسف درویشی صبح امروز در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام اظهار داشت: پیکر پاک دو شهید گمنام پس از تشییع در بوشهر، به سمت شهرستان دیّر حرکت داده می‌شود که پس از عبور ازشهرها و روستاهای مسیر، از سه راه بردخون وارد شهر بردخون خواهند شد.

وی افزود: شهیدان گرانقدر گمنام پس از ورود در بردخون از روستاهای کناری، وحدت آباد، آبکش، مغدان، شهنیاء و سجادیه عبور داده می‌شوند و مورد استقبال مردم شهید پرور این روستاها در ورودی روستا قرار می‌گیرند و اقشار مختلف مردم آیین ویژه‌ای اجرا خواهند کرد.

درویشی اضافه کرد: شهدای گمنام حدود ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه وارد شهر بردخون و حوزه مقاومت کربلا میعادگاه شهیدان می‌شوند و با حضور خیل مشتاقان و عاشقان به سمت مسجد جامع مصلای نماز جمعه تشییع خواهند شد و ا زمقام شامخ این شهیدان خوش نام تجلیل می‌شود.

فرمانده حوزه مقامت کربلای بردخون ادامه داد: به منظور هماهنگی‌های لازم ستاد استقبال از شهدای گمنام در بردخون تشکیل شده و کمیته‌های تبلیغات و روابط عمومی، پشتیبانی، دانش‌آموزی و فرهنگیان، تدارکات با حضور مسئولان و مردم بخش سازماندهی شده تا به شایستگی مراسم این روز را برنامه‌ریزی کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از مدت‌ها عطر خوشبوی شهادت کوچه و خیابان‌های بخش را معطر می‌کند واقشارمختلف مردم بردخون بار دیگر خاطره تشییع باشکوه شهیدان جنگ تحمیلی را در منطقه زنده خواهند کرد.

درویشی ضمن درخواست از مردم برای مشارکت و حضور در مراسم استقبال و تشییع دو شهید گمنام افزود: پس از اجرای مراسم وداع با شهیدان، پیکر پاک این کبوتران خونین بال به سمت شهر دیّر حرکت داده می‌شود تا در شهرآبدان به خاک سپرده شود.

وی ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مسئولان به زودی شاهد تشییع و خاکسپاری تعدادی از شهیدان گمنام در بردخون باشیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ