تقدیر امام جمعه عسلویه از سپاه به دلیل راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 27 آوریل 2013 | ساعت 10:27 | کد خبر: 25970 | sv127 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در این شهرستان تقدیر کرد.

n00213328-b

به گزارش خبرنگار عسلویه نیوز، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) در واقع دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت است و زنان باید از ایشان الگوبرداری کنند.

وی افزود: عمل پاک و نیت پاک در زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) فراوان است، بیاییم از زندگی آن حضرت درس بگیریم و با خدا معامله کنیم، زیرا حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) با خدا معامله می‌کردند.

امام جمعه عسلویه روز زن و مادر را نیز تبریک گفت و ابراز داشت: توصیه می‌کنم که زنان به حضرت زهرا(س) اقتدا کنند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: اگر زن بخواهد سعادتمند باشد و وارد بهشت شود باید ۴ شرط را مراعات کند، نماز اول وقت را به جا آورد، روزه ماه رمضان را بگیرد، دامنش را پاک نگهدارد و از شوهرش اطاعت کند.

وی اضافه کرد: پیامبر(ص) به زنان فرمود در خانه بمانید و شوهرداری کنید و فاطمه(س) در خانه ماند و فرزندانی مانند امام حسن (ع) و امام حسین (ع) تربیت کردند و اگر زنان این شرایط را رعایت کنند از هر دری بخواهند می‌توانند وارد بهشت شوند.

هاشمی‌نژاد در ادامه سالروز ولادت امام خمینی(ره) را تبریک گفت و تقارن ولادت ایشان با ولادت مادرش حضرت زهرا(س) را امری مبارک ذکر کرد.

وی همچنین سالروز تشییع جنازه نمادین شهید برونسی و روز بسیج کارگری را گرامی داشت و گفت: شهید برونسی شغل بنایی داشت و در جبهه‌ها حضور یافت و ساخته شد و به رده‌های بالای فرماندهی رسید و در جای جای جبهه در شرایط سخت از کرامات و الطاف بی‌بی فاطمه زهرا (س)بهره‌مند شد.

امام جمعه عسلویه با تبریک روز ملی خلیج همیشه فارس افزود: خلیج فارس اهمیت بالایی دارد که همیشه دشمنان سعی دارند بر آن تسلط یابند و این اهمیت به‌خاطر ویژگی‌های خاص این خلیج است.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: از ویژگی‌های برجسته خلیج فارس ارتباط با اقیانوس هند و منابع غنی نفت و مسایل اقتصادی و اهمیت سوق‌الجیشی است و این ویژگی‌ها باعث شده قلدران و مستکبران به این خلیج چشم طمع داشته باشند.

وی یادآور شد: این خلیج فارس تا ابد خلیج فارس خواهد بود و در اختیار سرزمین جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه عسلویه با تقدیر ویژه از سپاه پاسداران به خاطر ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در عسلویه اظهار داشت: دست عزیزان سپاه درد نکند و نشان دادند که سپاه یک نیروی نظامی صرف نیست و در سایر عرصه‌ها نیز آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه و سپاه خاتم‌الانبیا عسلویه در راه‌اندازی این بیمارستان صحرایی تلاش بسیار زیادی داشتند.

انتهای خبر/++


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ