تجلیل از ۵۰۰ کارگر نمونه پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 30 آوریل 2013 | ساعت 21:25 | کد خبر: 26053 | sv136 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیر کار و اشتغال پارس جنوبی از تجلیل از ۵۰۰ کارگر نمونه پارس جنوبی خبر داد.روز کارگر

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد هفته کارگری پارس جنوبی اظهار داشت: فردا و همزمان با روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری، آیین تجلیل از کارگران نمونه و واحدهای نمونه کارگری در سالن همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری روز جهانی کارگر منطقه ویژه پارس افزود: کارگران از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند و  همچون گذشته پیگیری مطالبات کارگری در سطح منطقه ویژه پارس با جدیت ادامه خواهد یافت.

حاجیانی تصریح کرد: به دلیل تقارن هفته بسیج کارگری و روز جهانی کارگر از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسمی با هدف تجلیل از مقام کارگر در دستور کار این مدیریت قرار گرفت و انتظار داریم یک برنامه باکیفیت برگزار شود.

مدیر کار و اشتغال پارس جنوبی از تجلیل از ۵۰۰ کارگر نمونه پارس جنوبی خبر داد و گفت: با تلاش صورت گرفته از بیش از ۵۰۰ کارگر نمونه و واحد نمونه کارگری در سطح منطقه ویژه پارس تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه دین مبین اسلام قشر کارگر را بسیار ارزشمند توصیف کرده است افزود: از کار کردن و کسب روزی حلال، عبادت و جهاد در راه خدا تعبیر شده که نشان از جایگاه رفیع کارگران در یک نظام اقتصادی سالم به منظور رسیدن به یک جامعه آرمانی و با ثبات است.

حاجیانی با بیان اینکه تولید، ثمره کار کارگر است یادآور شد: حال که امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده که نشان از نگاه و اهمیت خاصی است که رهبری به مساله اقتصادی کشور دارند، امیدواریم با حمایت مسئولین و تلاش کارگران به خصوص در پایتخت اقتصادی و انرژی کشور گامی مهم در تحقق شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برداریم.

دبیر ستاد برگزاری روز جهانی کارگر ابراز داشت: سال گذشته با دستور مدیر عامل  محترم سازمان و برگزاری نشست‌های متعدد با مسئولان محلی و استانی و شرکت در کمیسیون‌های کارگری استان همواره بر پیگیری مطالبات کارگران از شرکت‌ها و اشخاص حقوقی متخلف تاکید شده که خوشبختانه در این زمینه نیز توانستیم بخش عظیمی از این مطالبات را به کارگران برگردانیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ