توهین به مقدسات دین نشانگر ضعف استکبار جهانی است
تاريخ ارسال خبر : 9 می 2013 | ساعت 12:20 | کد خبر: 26206 | sv93 | چاپ این مطلب

فرمانده سپاه عسلویه گفت: هتک حرمت و توهین به مقدسات دین نشانگر ضعیف بودن و بی‌منطقی استکبار جهانی است.خلیل رفعتی

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی در نشست بسیجیان حوزه شهدای پتروشیمی و فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای پایگاه‌ها با محکوم کردن هتک حرمت به صحابه پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: حجربن عدی یکی از صحابه پیامبر مکرم اسلام(ص) و همچنین از یاران و نزدیکان حضرت علی(ع) بوده و برای همه مسلمانان از اهمیت و شأن بالایی برخوردار است.

وی افزود: هتک حرمت به مقبره این صحابه، اوج جنایات و پلیدی دشمنان اسلام به ارزش‌ها و مقدسات دین را نشان می‎دهد و در نزد هیچ دین و مذهبی قابل قبول نیست.

رفعتی با بیان اینکه هتک حرمت به مقدسات دین نشانگر منطق جنایتکارانه استکبار جهانی است، تصریح کرد: توهین به مقدسات دین برای چندین بار است که از سوی استکبار جهانی رخ می‎دهد و این نشانگر بی‌منطقی آنهاست و تروریست‌ها جز این کار نمی‌توانند، کاری را انجام دهند.

فرمانده سپاه عسلویه ادامه داد: نبش قبر حجر بن عدی محکوم است و مسلمانان در قبال این حرکت زشت وهابیت خواهند ایستاد و تنفر و انزجار خود از این حرکت باطل را اعلام و آن را محکوم می‌کنند.

رفعتی بر ضرورت وحدت شیعه و سنی تأکید کرد و گفت: وحدت اسلام و مسلمانان بهترین ابزاری است که می‎توان از طریق آن همه اهداف و اقدامات شوم و جنایتکارانه استکبار را خنثی و منجر به پیروزی نهایی حق بر باطل شد.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه برانگیختن احساسات و اعتقادات دینی مسلمانان خیانت است و باید جواب این حرمت‌شکنی‌ها داده شود که به مقدسات اسلام نتوانند بی‌احترامی کنند.

رفعتی به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه‌ها باید در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با بصیرت‌بخشی به اقشار مختلف بسیج و نشست‌های روشنگری در مجموعه‌های خود اثرگذار باشند تا شاهد انتخابات پر شور باشیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ