راه‌اندازی واحد کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 16 می 2013 | ساعت 13:50 | کد خبر: 26421 | sv112 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر از راه‌اندازی واحد کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در عسلویه خبر داد.عبدالمجید رازه

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالمجید رازه در نشست با فرماندار شهرستان عسلویه اظهار داشت: تأمین اجتماعی یک سازمان بزرگ است و تمام تلاش ما این است با برنامه‌ریزی مناسب، بهترین خدمات را به افراد تحت پوشش بدهیم.

وی افزود: بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در سطح شهرستان‌های استان ارائه داده‌ایم و امیدوار هستیم مورد رضایت مردم قرار گیرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر ضمن ارائه آمار عملکرد وضعیت سازمان در منطقه عسلویه خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت کارگاه‌های بزرگ در منطقه، تعامل بین مقامات شهرستانی می‌تواند در ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان کمک شایانی کند.

رازه تصریح کرد: انتظار می‌رود که در آینده با ارتباط بیشتر از قبل در بین مسئولان ایجاد شود تا وصول مطالبات فعال‌تر و ارائه خدمت تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

وی گفت: برخی از شرکت‌های فعال در منطقه از ارسال دستمزد واقعی کارکنان به سازمان خودداری می‌کنند که این موضوع موجب تضعیف حقوق کارکنان از بهره‌مندی خدمات شایسته شده است و از سازمان‌های مرتبط می‌خواهیم با هماهنگی و هم‌اندیشی گام مؤثری در این زمینه بردارند تا شاهد بهبود امور باشیم.

رازه از راه‌اندازی واحد کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی در عسلویه خبر داد و گفت: با توجه به ارتقای درجه شعبه تأمین اجتماعی عسلویه و پیگیری‌های انجام شده امیدواریم با راه‌اندازی واحد کارگزاری در آینده نزدیک بتوانیم خدمات سازمان را آسان‌تر و به ‌صورت شایسته‌تری به مخاطبان ارائه کنیم.

وی بیان کرد: بر اساس آمار رسمی موجود، در حال حاضر تعداد ۳۴۸ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش داریم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ