رویانیان: دلم برای بهروان و نبی تنگ شده بود
تاريخ ارسال خبر : 10 ژوئن 2013 | ساعت 15:31 | کد خبر: 26960 | sv102 | چاپ این مطلب

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ‌برای گفتن خسته نباشید به بهروان و اعلام آمادگی به نبی در راستای حمایت از تیم ملی به فدراسیون فوتبال رفتم.رویانیان
   
محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز به صورت سرزده به فدراسیون فوتبال رفت.

وی در این خصوص به فارس، گفت: راستش را بخواهید در وهله اول دلم برای بهروان که مدیری سالم و پاک در فوتبالمان است تنگ شده بود و برای دلجویی و گفتن خسته‌نباشید به او تصمیم گرفتم که به فدراسیون بروم. بهروان واقعا مدیری سالم است.

وی افزود: همچنین دیداری با نبی داشتم و به وی اعلام آمادگی ۳۵ میلیون هوادار پرسپولیس را برای حمایت از تیم ملی اعلام کردم که او نیز از ما خواست با هوادارانمان فردا در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنیم و یار دوازدهم تیم ملی باشیم.

رویانیان همچنین در خصوص بازی تیم کشورمان در مقابل لبنان نیز گفت: دوست دارم که تماشاگران برای حمایت از تیم ملی حتی از کار و زندگی خود بزنند و مثل همیشه پشت تیم ملی باشند.

وی افزود: مطمئن باشید فردا پرسپولیسی‌ها بیشتر و دو برابر همیشه به ورزشگاه خواهند رفت و ما انشاءالله هم لبنان را شکست می‌دهیم و هم کره را در خاک خودش از پیش رو برمی‌دایم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: اصلا نباید به مساوی فکر کنیم چون می‌خواهیم مستقیما به جام جهانی برویم امیدوارم با دانش اینکه احتمال لابی قطر و ازبکستان وجود دارد، مقابل دو حریف آینده به میدان برویم و با حمایت میلیون‌ها هوادار با صعود مستقیم به جام جهانی تکلیف خودمان را روشن کنیم.

وی در خصوص تاخیر در برگزاری بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ یک گفت:‌ واقعا متاسفم. این بلاتکلیفی اصلا برای فوتبال ما خوب نیست و امیدوارم هرچه زودتر تکلیف بازی‌های پلی‌آف روشن شود.

رویانیان در پایان در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: شرایط ما خوب است و آرام و رو به جلو طبق برنامه‌هایی که داریم، حرکت می کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ