اهل سنت عسلویه به سمت قالیباف گرایش دارند
تاريخ ارسال خبر : 13 ژوئن 2013 | ساعت 14:45 | کد خبر: 27056 | sv94 | چاپ این مطلب

مسئول کمیته اهل تسنن ستاد اصولگرایان قالیباف در شهرستان عسلویه گفت: اهل سنت عسلویه به سمت قالیباف گرایش دارند.قالیباف

  به گزارش ” عسلویه نیوز” سلطان رزم‌آرا ظهر دیروز در نشست با رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر اظهار داشت: اهل تسنن استان بوشهر همیشه به تحقق اهداف نظام اسلامی توجه داشته‌اند و در این مسیر حرکت کرده‌اند.

مسئول کمیته اهل تسنن ستاد اصولگرایان قالیباف در شهرستان عسلویه خاطر نشان کرد: پس از پخش سه مرحله مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست‌جمهوری از رسانه ملی و بررسی مواضع نامزدهای ریاست‌جمهوری، مردم مواضع قالیباف را به سایر کاندیداها ترجیح داده‌اند.

رزم‌آرا بیان داشت: اهل سنت شهرستان عسلویه به سمت قالیباف گرایش دارند و با قاطعیت هر چه تمام از ایشان حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در روزهای گذشته با شوراهای محلی روستاها و ریش‌سفیدان مناطق شهری و ۲۲ روستای شهرستان عسلویه مذاکرات اساسی داشته‌ایم و تمام آنها صراحتا حمایت خود را از دکتر قالیباف اعلام کرده‌اند.

مسئول کمیته اهل تسنن ستاد اصولگرایان قالیباف در شهرستان عسلویه گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اساسی‌ترین مشکلی است که مردم با آن مواجه هستند و انتظار دارند رئیس‌جمهور آینده با تمام قوا نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

رزم‌آرا ابراز داشت: برنامه اقتصادی دکتر قالیباف برنامه جامع، دقیق، کارشناسانه و موشکافانه است و ما اعتقاد داریم با چنین برنامه‌ای می‌توان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به‌ بهترین شکل ممکن برطرف کرد.

این مسئول عنوان کرد: رفع مشکل اشتغال جوانان از دغدغه‌های اساسی است که در شهرستان عسلویه شاهد هستیم و برنامه دولت قالیباف برای رفع مشکل اشتغال برنامه‌ای دقیق و عملیاتی است.

وی با انتقاد از مسائل تبعیضی در صنایع موجود در شهرستان عسلویه یادآور شد: در شرایطی که بسیاری از جوانان شهرستان عسلویه با مشکلات بیکاری و اشتغال مواجه هستند، شاهد اشتغال نیروهای غیر بومی در شرکت‌های منطقه هستیم و با وجود منابع عظیم و فرصت‌های شغلی در شهرستان عسلویه بیکاری جوانان به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در استان بوشهر نیز در ادامه اذعان داشت: قالیباف امروز با شناخت دقیق از مشکلات تمامی استان‌ها و شهرستان‌های کشور وارد صحنه انتخابات شده و امروز اطمینان داریم با اجرای برنامه‌های دکتر قالیباف مشکلات استان بوشهر رفع می‌شود.

داوود نوشادی خاطر نشان کرد: آنچه امروز ما در استان بوشهر شاهد هستیم اجماع تمامی اقشار و آحاد مردم به قالیباف است و امیدواریم با همت و تلاش همه‌جانبه هواداران قالیباف شاهد پیروزی ایشان در حماسه سیاسی ۲۴ خرداد باشیم./فارس


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "اهل سنت عسلویه به سمت قالیباف گرایش دارند"

  1. رضا گفت:

    البته به نظر ایشان نظر خودشون رو عنوان کردند
    بهتر بود میگفت رای من قالیباف هست، من هم به آقای روحانی رای میدم
    ولی نمیگم که نظر اهل سنت با روحانی است
    میگم در میان مردم ایشان رای دارد
    البته به نظر جامعه ما به امید نیاز دارد تا بتواند از زیر بار مدیریت های خودسرانه و صدمات ناشی از آن که به پیکره اقتصاد ما وارد شده ومشکلات جانبی که تنگ نظران ایجاد کرده اند رهایی یابد
    امروزه تدبیر است که میتواند با درایت بزرگان از تنگنهای به ناحق تحمیل شده خلاصی صورت گیرد
    به امید داشتن ایرانی بالنده و پویا
    درود بر مردمان این مرز کهن

ارسال یک پاسخ