رفع مشکل سند اراضی مسکونی مردم عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 26 جولای 2013 | ساعت 16:48 | کد خبر: 27804 | sv78 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه از رفع مشکل سند اراضی مسکونی مردم عسلویه خبر داد.
امام جمعه
به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: حضرت علی(ع) شخصیتی است که دوست و دشمن نتوانستند فضایل و برجستگی‌های ایشان را انکار کنند و باید این ایام را گرامی بداریم.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام افزود: بیانات و رهنمودهای رهبری همواره راهگشا و هدایت‌گر است و باید همواره در راه عملی کردن فرمایشات آقا اهتمام ورزیم.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: مسئله اقتصادی باید در صدر اولویت‌های دولت آینده باشد و مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند و همه اعم از دولت و ملت باید برای خلق حماسه اقتصادی تلاش کنند.

هاشمی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه ایران معتقد به تعامل با دنیاست تصریح کرد: باید در مواجهه با کشورها، طرف مقابل را نیز بشناسیم و آمریکا در حالی دم از مذاکره می‌زند که تحریم‌ها را شدیدتر کرده و باید هوشیار باشیم.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب در زندگی سیاسی خود باج نداده و در این دوره هم باج نمی‌دهد و از مواضع اصولی نظام کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه عسلویه ابراز داشت: در سال ۹۱ با همه سختی‌ها و تحریم‌های دشمنان ما به خوبی عبور کردیم و سربلند شدیم و در ادامه نیز تحریم‌های دشمنان در اراده ملت و دولت تاثیری نخواهند داشت.

هاشمی‌نژاد به روز قدس اشاره کرد و گفت: هیچ مسلمان باوجدانی روز قدس در خانه نمی‌نشیند و در راهپیمایی شرکت می‌کند و به فضل خدا در عسلویه نیز همه مردم مشارکت می‌کنند.

وی در ادامه از رفع مشکل سند اراضی مسکونی مردم عسلویه خبر داد و اظهار داشت: در نشست مشترکی که با مسئولان بنیاد مسکن داشتیم، قول مساعد دادند که مشکلات تمام اراضی مسکونی عسلویه را رفع کنند و از مردم می‌خواهیم به بنیاد مراجعه کنند و سند تحویل بگیرند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ