جمیری؛ سامانه ی مدیریت آنلاین، بستر اتخاذ تصمیم به لحظه است
تاريخ ارسال خبر : 27 جولای 2013 | ساعت 19:53 | کد خبر: 27834 | sv66 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” عضو کمیسیون انرژی معتقد است با دریافت و پردازش به لحظه ی داده ها در مرکز دیسپچینگ شرکت ملی پخش، سرعت در فرایند اتخاذ تصمیم افزایش می یابد.

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالکریم جمیری، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه (٢ مرداد ماه) درباره بهره برداری از سامانه مرکز دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به خبرنگار شانا گفت: رویکرد استفاده از فناوری های نوین در مدیریت، از مولفه های موفقیت سازمانی است.

این عضو کمیسیون انرژی بهره مندی از تکنولوژی های نوین را راهبردی برای تحقق اهداف سازمانی دانست و افزود: با گذر زمان باید از فناوری های نوین در عرصه ی مدیریت به ویژه در صنعت نفت بیش از گذشته استفاده شود.

Control room


 

به اعتقاد این نماینده مجلس، امروز مدیرانی موفق ارزیابی می شوند که استفاده از فناوری های نوین الکترونیکی و مخابراتی را در بستر برنامه ریزی های سازمان متبوعشان طرح ریزی کنند.

جمیری تصریح کرد: جمع آوری و پردازش اطلاعات تولید و انتقال فرآورده های نفتی « پایه ای برای مصرف بهینه » است.

وی دریافت داده های آنلاین را تسهیل کننده اتخاذ تصمیم های مدیریتی خواند و افزود: این مولفه توزیع را نیز بهینه می کند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی توزیع بهینه را بستری برای شناسایی نیازهای واقعی قلمداد و تصریح کرد: با شناخت دقیق تر از حجم نیاز کشور به فرآورده های نفتی، برنامه ریزی ها برای تولید کاراتر می شود.

مرکز دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران چهارشنبه (دوم مرداد) به بهره برداری رسمی رسید.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ