مشارکت مردم و سرمایه گذاران در توسعه اشتغال بخش خصوصی
تاريخ ارسال خبر : 8 آگوست 2016 | ساعت 11:10 | کد خبر: 35225 | sv117 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه بر مشارکت مردم، سرمایه‌گذاران بومی، ونهادها در توسعه اشتغال بخش خصوصی تاکید کرد.نادری

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری درگفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در بحث اشتغال تلاش زیادی کرده‌ایم اظهار داشت: ادعا نمی‌کنیم از صفر تا صد اشتغال حل شده اما حرکت خوبی کردیم و نگاه استاندار و مجموعه مدیران استان هم به موضوع اشتغال جدی است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از وقت ما صرف موضوع اشتغال شده افزود: دفتر اشتغال در فرمانداری دائر کرده‌ایم که به صورت خاص موضوع را پیگیری کند و همچنین کمیسیون کارگری را فعال کرده و اخیرا صورتجلسه‌ای با مجتمع گاز تنظیم و کارگروه تشکیل داده‌ایم.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: در حراست فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی، موفق شدیم ۲۶ نفر بومی شهرستان را به‌کار گیریم و در هر شرایطی، اولویت ما افراد بیکار بومی هست.

نادری همچنین به توسعه اشتغال توسط بخش خصوصی به خصوص در بخش گردشگری اشاره کرد و خواستار مشارکت سرمایه‌گذاران بومی، دهیاران، شوراها و شهرداران در این بخش شد.

وی با بیان اینکه در بحث برق کمبود نداریم ابراز داشت: تاکنون خاموشی نداشتیم و در بحث پست کمبود داریم که این مسأله را نیز از طریق برق منطقه‌ای دنبال می‌کنیم.

فرماندار عسلویه گفت: مردم و مسؤولان باید با وحدت و همدلی، توسعه و پیشرفت شهرستان را هموار کنند.

نادری با بیان اینکه عسلویه نیاز به وحدت دارد افزود: اگر حب و بغض نباشد و همدلی و وحدت حاکم باشد و دل در گرو پیشرفت شهرستان داشته باشیم توسعه اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه نباید انرژی مدیران صرف حاشیه‌ها شود خاطرنشان کرد: باید حاشیه‌ها را دور کنیم تا ذهن مسئولین به کار و مطالبات مردم معطوف باشد.

نادری ضمن تقدیر مجدد از خبرنگاران گفت: خوشحالم که رسانه‌ها در شهرستان به بلوغ رسیده‌اند، بیاییم کاری کنیم مردم به آینده نظام امیدوار شوند که ناامیدی مردم باعث خوشحالی دشمنان نظام و انقلاب است.

وی افزود: همچنین در زمینه به‌کارگیری نیروی بومی در مدیریت ادارات شهرستان سخت پیگیر هستیم و اگر نیروی بومی با رشته متناسب باشد قطعا به‌کار گرفته خواهد شد.انتهای پیام/ح.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ