۲۸۰۰ بازرسی از اصناف دشتستان در ماه رمضان
تاريخ ارسال خبر : 17 آگوست 2013 | ساعت 17:51 | کد خبر: 28100 | sv80 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از انجام ۲۸۰۰ بازرسی از اصناف دشتستان در قالب طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

ahmadi
به گزارش “عسلویه نیوز” محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: توجه به معیشت مردم موضوع مهمی است که تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و با توجه به ماموریت‌های محوله در این مسیر تلاش کنند.

وی افزود: با توجه به وسعت و جمعیت بالای شهرستان دشتستان؛ اداره صنعت، معدن و تجارت با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش کرده است.
احمدی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه بزرگ طرح ضیافت و اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان از اقدامات ارزشمندی است که به‌منظور بهبود معیشت مردم در شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان بیان داشت: طرح ویژه نظارتی که با هدف کنترل قیمت کالاهای اساسی و وضعیت بازار در شهرستان از ۱۸ تیرماه شروع شد و تا ۱۵ مردادماه نیز ادامه داشت.

وی با اشاره به عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در اجرای طرح ویژه نظارتی رمضان، اضافه کرد: در جریان اجرای این طرح شاهد انجام بالغ بر دو هزار و ۸۰۰ بازرسی از اصناف و واحد‌های تجاری دشتستان بودیم.

احمدی اذعان داشت: در جریان این طرح قریب به ۱۷۰ تخلف کشف و بالغ بر ۱۴۰ پرونده تخلف تشکیل و جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح و تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: ارزش ریالی تخلفات کشف شده در جریان این بازرسی‌ها بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: در طول ماه رمضان شاهد ارائه بیش از ۲۵۰ گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان بودیم که کارشناسان این اداره تمامی موارد را به‌صورت دقیق پیگیری و در صورت احراز تخلف برخورد قاطع را نسبت به متخلفین اعمال داشته‌اند.

احمدی بیان داشت: بیشترین تخلفات کشف شده در جریان طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در زمینه فروش مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات، تره‌بار و شیرینی‌جات بود.

وی اضافه کرد: در طول ماه مبارک رمضان شاهد توزیع ۴۰۰ تن برنج هندی و تایلندی، ۲۵۰ تن شکر، ۱۵۰ تن مرغ منجمد، ۶۰ تن مرغ گرم و ۲۰ تن گوشت قرمز در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ