احداث منازل مسکونی شهرداری نخل تقی با ۶۴ میلیارد ریال اعتبار
تاريخ ارسال خبر : 29 آگوست 2013 | ساعت 11:28 | کد خبر: 28204 | sv207 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از احداث منازل مسکونی شهرداری نخل تقی با ۶۴ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
فرماندار
به گزارش “عسلویه نیوز”  مجید محمودی شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح منازل مسکونی کارمندان شهرداری نخل‌تقی اظهار داشت: در شهرستان عسلویه اقدامات بسیار خوب زیربنایی انجام شده و مسئولان با جدیت در این مسیر اهتمام دارند.

وی افزود: امروز شاهد تکمیل منازل مسکونی نخل تقی با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال بودیم که امری مهم در رفاه و آسایش کارکنان دولت است.

شهردار نخل تقی نیز بیان داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری در بندر نخل تقی از اولویت‌های اساسی است که این شهرداری به آن توجه داشته و اقدامات متعددی در این زمینه صورت گرفته است.

احمد شیخیانی افزود: مهم‌ترین سرمایه هر دستگاه‌ اجرایی نیروهای انسانی شاغل در آن دستگاه هستند، از این رو توجه به پتانسیل و ظرفیت نیروی انسانی دستگاه‌های اداری و اجرایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهردار نخل‌تقی خاطرنشان کرد: توجه به نیروی انسانی و رفع دغدغه منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی سبب افزایش راندمان کاری و کارآمدی پرسنل ارگان‌ها و نهادهای مختلف و به‌تبع آن ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم می‌شود.

شیخیانی بیان داشت: استفاده از شیوه‌های علمی مدیریت منابع انسانی به‌صورت جدی در دستور کار مدیریت شهری نخل‌تقی قرار دارد و در سال‌های اخیر شاهد انجام اقدامات اساسی در این زمینه بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: ساخت منازل سازمانی برای کارکنان شهرداری نخل‌تقی مهم‌ترین اقدامی است که در راستای توجه به نیازهای پرسنل شهرداری در یک سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم و این موضوع در رفع مشکل مسکن برخی از پرسنل شهرداری تاثیرگذار خواهد بود.

این مسئول اذعان داشت: در قالب طرح احداث منازل مسکونی سازمانی پرسنل شهرداری نخل تقی شاهد احداث ۱۰ باب منزل مسکونی ۱۰۲ متری دوخوابه بوده‌ایم.

شهردار نخل تقی عنوان کرد: منازل مسکونی شهرداری نخل‌تقی مجموعا در فضایی به مساحت یک هزار و ۱۹۰ متر و با اعتبار ۶۴۰ میلیون تومان احداث شد.

شیخیانی در ارتباط با مدت‌زمان احداث این منازل سازمانی گفت: احداث منازل سازمانی کارکنان شهرداری نخل تقی ۱۸ ماه به طول انجامید.

وی با بیان اینکه ۵۲ نیروی انسانی در شهرداری نخل‌تقی فعالیت دارند، بیان داشت: جمعیت کارکنان شهرداری نخل تقی شامل ۱۷ کارمند بخش اداری، ۱۰ راننده، ۲۵ کارگر فضای سبز و ۲۵ کارگر بخش خدمات شهری است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ