توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 23 سپتامبر 2013 | ساعت 13:12 | کد خبر: 28505 | sv114 | چاپ این مطلب

شهردار عسلویه از توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان عسلویه خبر داد.هوشنگ صمصامی

به گزارش”عسلویه نیوز” هوشنگ صمصامی شامگاه یکشنبه در جلسه کمیته پروژه مهر عسلویه اظهار داشت: این نشست در راستای بازگشایی مدارس در شهر عسلویه تشکیل شده و این شهرداری آمادگی کاملی برای همکاری با آموزش و پرورش دارد.

شهردار عسلویه ضمن تشکر از تشکیل این جلسه، توسعه و پایداری هر کشور را در گرو آموزش و فرهنگ آن جامعه دانست.

وی افزود: اگر تمام نیروهای سخت‌افزاری جمع شوند بدون آموزش هیچ پیشرفتی امکان‌پذیر نخواهد بود و در واقع آموزش و پرورش مسیر پیشرفت جامعه را هموار می‌کند.

شهردار عسلویه از توسعه زیرساخت‌های آموزشی در شهرستان عسلویه خبر داد و یادآور شد: این مهم در راستای حمایت از تعلیم و تربیت انجام شده و شهرداری نیز به نوبه خود همکاری بسیار خوبی در افزایش امکانات آموزشی داشته است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز ضمن قدردانی از حاضرین در جلسه گفت: آموزش پرورش یکی از وسیع‌ترین ارگان‌های دولت است که نیاز به همکاری و مشارکت مردم و نهادها برای حل مشکلات دارد.

اسماعیل احمدی ابراز داشت: رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است، لذا ما نباید در شروع سال تحصیلی دغدغه مسایل مالی داشته باشیم و از رسالت اصلی آموزش و پرورش غافل شویم.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش و خانواده دو بال تعلیم و تربیت هستند، اگر یکی نباشد دیگری میسر نخواهد بود و از خانواده‌ها انتظار همکاری و مساعدت داریم.

احمدی، طرح مهر و مهربانی را یکی از طرح‌های خوب برای حل مشکل مدارس دانست که هر مدرسه یا مجتمعی به یکی از پتروشیمی‌ها و شرکت‌ها واگذار می‌شود تا امکانات مدرسه تحت پوشش را تأمین کند.

در این جلسه مدیران هر مدرسه به نوبت از کاستی‌ها و نحوه آماده‌سازی مدارس خود و نیازهای مدرسه مطالبی را بیان کردند.

در ادامه شوراها و انجمن اولیا و مربیان نیز در مورد مشکلات آموزشی و نبود بعضی از رشته‌ها در متوسطه دوم و کمک به مدارس نکاتی را بیان کردند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ