۵ سرباز نمونه عسلویه تجلیل شدند
تاريخ ارسال خبر : 26 سپتامبر 2013 | ساعت 14:59 | کد خبر: 28572 | sv125 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” در آیینی با حضور مسئولان پنج سرباز نمونه عسلویه تجلیل شدند.سرباز

به گزارش “عسلویه نیوز” فرمانده منطقه چهارم ندسا در گفتگو با خبرنگاران در این آیین اظهار داشت: از این فرصت بسیار ارزشمند سربازی اسلام استفاده کنید و به خود سازی بپردازید و تلاش کنید تا انتظار امام خامنه‌ای از جوانان یعنی تحصیل، تهذیب و ورزش را محقق کنید.

محمد بادین افزود: سربازان باید قدر و شان خود را در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که این فرصت جوانی و دفاع آرمان‌ها بسیار اندک است.

وی به خاطره‌گویی در مورد هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: در دفاع مقدس، سربازان هم سهم به سزایی داشته‌اند و اگر از خود گذشتگی و ایثارگری این سربازان نبود دفاع خوب صورت نمی‌گرفت.

این مسئول بیان کرد: امروز نظام اسلامی در مسیر رشد و بالندگی در حرکت است و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر نظام اسلامی هستیم که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

بادین اضافه کرد: حرکت در مسیر ولایت و رهبری رمز موفقیت نظام اسلامی و باید با وحدت و همدلی در راستای رشد و اعتلای نظام اسلامی حرکت کنیم.

وی یادآور شد: بسیج و سپاه در چند سال اخیر در راستای موفقیت‌های نظام اسلامی نقشی تاثیرگذار داشته‌اند و بخش مهمی از موفقیت نظام مرهون خدمات بسیجیان است.

در این مراسم باشکوه از پنج نفر از سربازان نمونه عسلویه تجلیل به عمل آمد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ