آمریکایی‌ها باید حق مسلم هسته‌ای ما را به رسمیت بشناسند
تاريخ ارسال خبر : 27 سپتامبر 2013 | ساعت 19:28 | کد خبر: 28618 | sv98 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: آمریکایی‌ها باید حق مسلم هسته‌ای ما را به رسمیت بشناسند.
امام جمعه
به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تقدیر از مواضع اصولی رئیس جمهور در مقر سازمان ملل اظهار داشت: مواضع و دیدارها و ملاقات‌های دکتر روحانی در سازمان ملل قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران افزود: لحن سخنان اوباما تا حدود زیادی مثبت‌تر از گذشته بود که البته باید مواظب باشیم چرا که اینها(آمریکا) گرگ هستند و نمی‌توان به آمریکایی‌ها اطمینان کرد.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: در زمینه بهره‌مندی ایران از حق مسلم هسته‌ای، آمریکایی‌ها باید عملا حقوق مسلم ما را به رسمیت بشناسند و مذاکرات را با نتیجه درست خاتمه دهند.

هاشمی‌نژاد در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: امروز موفقیت این نظام به دلیل پایمردی و رشادت رزمندگان در دفاع مقدس است.در عسلویه برنامه‌های بسیار خوبی اجرا شد که نمایشگاه بهشت خاکی و رژه نیروهای مسلح از باکیفیت‌ترین برنامه‌ها بود.

امام جمعه عسلویه با تجلیل از حضور بسیجیان در مراسمات هفته دفاع مقدس افزود: بسیجیان بازوان ارزشمند نظام اسلامی هستند و حضور عزیزان بسیجی همانند همیشه چشمگیر بود.

هاشمی‌نژاد به سالروز شکست حصر آبادان اشاره کرد و گفت: با دلاورمردی رزمندگان در عملیاتی با رمز « نصر من‌الله و فتح قریب» شاهد شکسته شدن حصر آبادان بودیم که لازم است از رزمندگان عزیز تجلیل کنیم.

وی به ۷ مهر سالروز شهادت سرداران سپاه اسلام، شهیدان فکوری، فلاحی، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا اشاره کرد و اظهار داشت: همواره باید یاد این عزیزان را گرامی بداریم.

امام جمعه عسلویه همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید هاشمی‌نژاد از وی به عنوان دانشمندی انقلابی و مجاهد و امین امام راحل یاد کرد.

هاشمی‌نژاد همچنین با اشاره به ۹ مهر سالروز همبستگی با کودکان فلسطینی خواستار حمایت مجامع بین‌المللی از این کودکان شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ