بیرق شهدا به زمین نخواهد افتاد
تاريخ ارسال خبر : 27 سپتامبر 2012 | ساعت 20:22 | کد خبر: 19818 | sv112 | چاپ این مطلب

سردار دوران دفاع مقدس با اشاره به لزوم تداوم راه شهدا گفت: بیرقی که شهدا بعد از خود به دست ما داده‌اند به زمین نخواهد افتاد و ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه مسیر شهدا را تداوم می‌بخشند.

به گزارش “عسلویه نیوز”سید احمد حاج‌قاسمی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان دشتستان با اشاره به اهمیت دفاع مقدس و لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: امروز شاهد اقتدار نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها هستیم و این مرهون دفاع مقدس است.

وی افزود: جنگ تحمیلی از سخت‌ترین جنگ‌های تاریخ بود ولی ملت ما با دفاعی جانانه به دنیا نشان داد که از هیچ کس نمی‌ترسیم چون که از تبار علی(ع) و زهرا (س) و حسین(ع) هستیم.

این سردار دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در جنگ هشت ساله علیه ایران اسلامی، تمام دنیا در برابر ایران قرار گرفتند و در واقع ایران یک‌تنه در برابر کشورهای مختلف ایستاد و شاهد موفقیت نظام اسلامی در این نبرد بودیم.

حاج‌قاسمی تصریح کرد: غرب و آمریکا با تمام توان در برابر ایران قرار گرفته‌اند و از نظر تبلیغاتی و رسانه‌ای نیز به مقابله با نظام ایستادند.

وی با اشاره به لزوم تداوم راه شهدا اذعان داشت: بیرقی که شهدا بعد از خود به دست ما داده‌اند به زمین نخواهد افتاد و ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه مسیر شهدا را تداوم می‌بخشند.

این سردار دفاع مقدس با اشاره به تبلیغات دشمنان در برابر ایران گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا در مقابل اقتدار ایران اسلامی عددی نیستند که از آنها هراسی داشته باشیم و بدون تردید بار دیگر شاهد موفقیت نظام خواهیم بود.

حاج‌قاسمی بیان کرد: همان طور که در زمان جنگ رزمندگان ما با ابزار سخت در مقابل جنگ دشمن ایستادند، امروز نیز باید با ابزار نرم و کار فرهنگی به مقابله با جنگ تمام عیاری که دشمن علیه نظام راه انداخته است، برویم.

وی یادآور شد: امروز گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باید مدنظر مسئولان و مردم قرار گیرد و همواره باید پشت سر ولایت حرکت کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ