کمک ۱۱ میلیارد ریالی خیران دشتستان به افراد مستضعف
تاريخ ارسال خبر : 5 اکتبر 2012 | ساعت 10:21 | کد خبر: 20070 | sv72 | چاپ این مطلب

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از کمک ۱۱ میلیارد ریالی خیران دشتستان به افراد مستضعف در مهرماه امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: کمک 11 میلیارد ریالی خیران دشتستان به افراد مستضعف

به گزارش “عسلویه نیوز” سید اکبر عدنانی اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و طی چند سال اخیر به سمت ارائه خدمات بیشتر و بهتر حرکت کرده‌ایم.

وی افزود: همکاری مردم با کمیته امداد تاثیر بسزایی در بهبود فعالیت‌ها دارد و امیدوار هستیم در سایه این همکاری به اهداف بلند خود برسیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از کمک خیران دشتستان به افراد مستضعف خبر داد و خاطرنشان کرد: نیکوکاران دشتستانی ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به جشن عاطفه‌ها و افراد مستضعف کمک کردند.

عدنانی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه این شهرستان با شروع مدارس و برگزاری جشن عاطفه‌ها کمک‌های بسیار خوبی به کمیته امداد و دانش‌آموزان کم‌بضاعت کرده‌اند.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها در این شهرستان در ۲۹۶ پایگاه ثابت و سیار برگزار شد که کمک‌های مردمی به صورت نقدی و جنسی جمع‌آوری شد.

عدنانی بیان کرد: استقبال خوب مردم این شهرستان در جشن عاطفه‌ها به منظور کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ستودنی و قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها با هماهنگی و همکاری مدیریت آموزش و پرورش و نیروهای بسیج بوده که کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق آموزش و پرورش و مدارس در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهد گرفت.

عدنانی خاطرنشان کرد: مردم نوعدوست این شهرستان در تمام مناسبت‌ها حضوری خوب و مناسب داشته‌اند و همواره از مستمندان دستگیری می‌کنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ