پورمحمدی:تعلیق،بازی داخلی فدراسیون فوتبال بود
تاريخ ارسال خبر : 22 اکتبر 2012 | ساعت 14:08 | کد خبر: 20933 | sv72 | چاپ این مطلب

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بحث تعلیق در زمان انتخابات فدراسیون فوتبال، یک بازی داخلی بود و کسی به حرف‌مان گوش نکرد.


   حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص روند کلی ورزش کشور اظهار داشت: به اعتقاد من ورزش کشور باید از زاویه‌های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد و نقش رسانه‌ها حتی از مسئولان هم بیشتر است.


به گزارش فارس، وی افزود: به طور مثال در همان ابتدا گفتیم که انتخابات فدراسیون فوتبال مشکل قانونی دارد ولی رسانه‌ها گفتند که این مسئله به ضرر مملکت است و حتی ۵ دقیقه هم با ما صحبت نکردند و به تحلیل‌های خود پرداختند.


وی ادامه داد: همان زمان می‌گفتند ما تعلیق می‌شویم ولی من اعتقاد داشتم که این بازی داخلی و خارجی است و این بازی مربوط به داخل فدراسیون بود که هنوز هم این مسئله کم و بیش وجود دارد.


پورمحمدی در ادامه با اشاره به قوانین داخلی کشور گفت: مستقل بودن فدراسیون‌ها نافی قوانین داخلی یک کشور نیست و فکر نمی‌کنم کسی با قوانین داخلی مشکلی داشته باشد. اما داستان ورزش کشور جدا است و باید خیلی روی آن مسئله کار شود.


پورمحمدی در خصوص اینکه تکلیف واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی چه می‌شود گفت: مشکل ورزش کشور استقلال و پرسپولیس نیستند و فراتر از این حرف‌ها است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود. زیر ساخت‌ها باید اصلاح شود و عوامل ذینفع ورزش خروجی مناسبی را ارائه کنند. اقتصاد ورزش، صنعت ورزش و فرهنگ ورزش روی جامعه ما تاثیر گذار است.


وی در خصوص مقابله با بحث دو شغله بودن گفت: در بحث دو شغله‌ها فقط به ورزش ورود نکردیم و این یک موضوع بود که آن را ما  مسئله کردیم. این مشکل نه تنها در ورزش بلکه در اقتصاد و حوزه های دیگر هم وجود داشت. قانونی بود که باید انجام می‌شد و اگر شخصی هم باقی مانده باشد در خصوص آن ورود می‌کنیم. این یک مورد کاملا قانونی است که تا کنون هم رسیدگی به آن شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ