مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی منصوب شد
تاريخ ارسال خبر : 23 اکتبر 2013 | ساعت 12:54 | کد خبر: 29110 | sv79 | چاپ این مطلب

طی حکمی از سوی عبدالحسین ثمری معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران، مسعود حسنی به سمت مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی منصوب شد.

 پتروپارسبه گزارش” عسلویه نیوز”  به نقل از روابط عمومی مجتمع گازی پارس جنوبی، در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به پیشنهاد اینجانب و موافقت معاونت محترم وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران به عنوان ” مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی” منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم می‌خوانیم: نظر به نقش تعیین کننده آن مجتمع در تولید از میدان پارس جنوبی و تامین بخش عمده‌ای از گاز طبیعی در کشور انتظار دارد نسبت به موضوعات ذیل اهتمام ویژه کنید.

در این حکم ارتقاء فرهنگ HSE در کارکنان و پیمانکاران ذیربط و برنامه‌ریزی برای کاهش تدریجی آلاینده‌های زیست محیطی، حرکت در مسیر تعالی سازمانی با استقرار فرایندهای مناسب و افزایش بهره‌وری، تعامل مستمر با شرکت‌ها و سازمان‌های مستقر در منطقه و برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از فازهای در حال احداث از جمله ماموریت‌های مدیرعامل مجتمع گازی برشمرده شده است.

پیگیری برای استقرار سازمان جدید و با هدف‌گیری استقلال پالایشگاه‌ها، ارتقاء کیفیت نیروی کارآمد و توجه ویژه به آموزش و بهره‌مندی از توان‌های بالقوه برای افزایش ظرفیت ساخت داخل و بومی‌سازی با هدف تولید پایدار نیز از جمله ماموریت‌های مدیرعامل مجتمع گازی شمرده شده است.

در این حکم از خدمات ارزشمند علی‌اکبر شعبان‌پور در دوران تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ