رئیس جدید دامپزشکی دشتستان معرفی شد
تاريخ ارسال خبر : 10 نوامبر 2012 | ساعت 14:01 | کد خبر: 21784 | sv148 | چاپ این مطلب

در آیینی با حضور مسئولان، رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان دشتستان معرفی شد.

به گزارش “عسلویه نیوز” صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دشتستان و مدیران سازمان دامپزشکی استان بوشهر، آیین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دامپزشکی دشتستان برگزار شد.

فرماندار دشتستان در این آیین بیان داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در کشور و استان است و برای توسعه این شهرستان باید از تمام ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

غلامحسین خسروی افزود: تلاش برای رشد شاخص‌های بهداشتی امر مهمی است که همه مسئولان اعم از مسئولان بهداشت و درمان و مسئولان دامپزشکی در این راستا باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نگاه ما در توسعه کشاورزی و دامی شهرستان ویژه است ادامه داد: در چند سال اخیر با همت مسئولان در این عرصه به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: دشتستان با داشتن بیشترین کشتارگاه‌های طیور صنعتی و سنتی در استان بوشهر به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین تولید کننده فرآورده‌های گوشتی استان بوشهر به شمار می‌آید.

این مسئول اضافه کرد: تامین معیشت مردم و غذای سالم در حوزه دامپزشکی شهرستان مطلوب و دارای شرایط مناسبی است و باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب‌تر طبق برنامه توسعه چشم‌انداز شتاب بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

وی، بر تلاش بیشتر در پاسخگویی به مطالبات مردم و ایجاد رضایتمندی در همه حوزه‌ها تاکید کرد و خواستار اهتمام بیشتر مسئولان در این عرصه شد.

در این آیین از خدمات سعید کریمی تقدیر و سیروس بنافی به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی دشتستان معرفی شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ