بسط و گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی در منطقه پارس جنوبی
تاريخ ارسال خبر : 13 نوامبر 2012 | ساعت 11:59 | کد خبر: 21852 | sv91 | چاپ این مطلب

مدیرعامل پارس جنوبی گفت: توجه به حوزه فرهنگ، تامین زیرساخت‌های فرهنگی و بسط و گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی در منطقه پارس جنوبی از ضرورت خاصی برخوردار است.

به گزارش” عسلویه نیوز” مسعود نصوری بعد از ظهر دیروز در نشست شورای فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: پارس جنوبی جایگاه ویژه‌ای در صنعت نفت دارد و برای رشد و توسعه همه‌جانبه این منطقه باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به جایگاه فرهنگ در توسعه همه جانبه افزود: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان قطب و پایتخت انرژی کشور مورد توجه همگان قرار گرفته است، از این‌رو توسعه فرهنگی متوازن با توسعه صنعتی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

وی اضافه کرد: توجه به حوزه فرهنگ، تامین زیرساخت‌های فرهنگی و بسط و گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی در این منطقه از ضرورت خاصی برخوردار است و تمامی مدیران باید با نگاه فرهنگی و برنامه‌ریزی در این حوزه تمام تلاش خود را برای محقق شدن منویات مقام معظم رهبری و نهایی شدن سند توسعه فرهنگی منطقه ویژه پارس به‌کار گیرند.

رئیس شورای فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های حوزه فرهنگ در این منطقه باید با نگاه کلان و در دو حوزه کارکنان و شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس و همچنین جامعه محلی و ذی‌نفعان کلیدی صورت گیرد.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی پارس جنوبی نیز با اشاره به عملکرد فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس در هفت ماهه نخست سال جاری گفت: برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری، مشارکت فعال در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه محلی و بخش عسلویه، برگزاری نشست‌های متعدد فرهنگی با ائمه جمعه و جماعات محلی، استانی و ملی و همچنین صاحب‌نظران و کارشناسان مذهبی و فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس در راستای کمک به رشد و توسعه فرهنگی منطقه بوده که در هفت ماهه نخست سال جاری انجام گرفته است.

حسین قربانی افزود: امید است با جدیت بیشتر و برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم در حوزه فرهنگی در این منطقه گام‌های مؤثرتری برداریم و رسالت خود را در این حوزه به سرانجام مطلوب برسانیم.

دبیر شورای فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به نشست‌های شورای فرهنگی خاطر نشان کرد: نشست‌های شورای فرهنگی با تاکید مدیرعامل محترم سازمان به عنوان رئیس شورا به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود و در این نشست‌ها موارد متعدد فرهنگی مورد بحث و بررسی و همچنین تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ