بیمارستانی در استان که از راه اندازی آن خبری نیست
تاريخ ارسال خبر : 28 نوامبر 2012 | ساعت 10:17 | کد خبر: 22251 | sv103 | چاپ این مطلب

وی اظهارکرد: با وجود این که عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی عسلویه از سال ۸۴ از سوی سازمان تامین اجتماعی آغازشده است، هنوز از راه اندازی آن خبری نیست.

 

 

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان به وعده های خود در مورد بهره برداری از بیمارستان در دست ساخت عسلویه عمل کنند.

حجت الاسلام موسی احمدی درنشست کارگروه تخصصی بهداشت و درمان استان بوشهر درعسلویه افزود: مسوولان باید نسبت به عملی کردن وعده هایی که به مردم می دهند کوشا باشند تا هم اعتماد آنها را جلب و هم اعتبار خود را حفظ کنند.

وی اظهارکرد: با وجود این که عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی عسلویه از سال ۸۴ از سوی سازمان تامین اجتماعی آغازشده است، هنوز از راه اندازی آن خبری نیست.

احمدی اضافه کرد: با توجه به نیازهای عمده درمانی مردم این بخش و وعده های ادامه دار مسوولان برای افتتاح این بیمارستان، اما تاکنون عزم جدی برای تکمیل و بهره برداری از این مرکز مشاهده نشده است.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم اکنون این بیمارستان ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در این نشست مصوب شد، سازمان تامین اجتماعی تا ۴۵ روز آینده برق رسانی این بیمارستان را به پایان برساند.

احمدی گفت: در مصوبه دوم این نشست نیز مقرر شد تا ۱۵ بهمن سال جاری ساختمان فیزیکی این بیمارستان تحویل شود و براساس مصوبه سوم، دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان استان بوشهر موظف شد، ترتیبی اتخاذ کند که بیمارستان به مدت یک هفته به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد تا موانع و معایب آن مشخص شود.

رییس شورای بخش عسلویه نیز گفت: بهره برداری از بیمارستان ۳۲ تخت خوابی عمده مشکلات درمانی این بخش را برطرف می کند.

علی پلنگی افزود: با توجه به نبود یک مرکز درمانی قابل دسترس در این بخش برخی اوقات افراد در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند.
وی اضافه کرد: ضروری است این بیمارستان با توجه به حجم بسیار ترددهای شرکتی و غیر شرکتی هر چه زودتر تکمیل و به تجهیزات پزشکی و کادر متخصص مجهز شود.

بخش عسلویه از توابع شهرستان کنگان در فاصله ۲۸۵ کیلومتری جنوب بوشهر محل اجرای طرح های عظیم توسعه میدان گازی پارس جنوبی است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ