کتابی که دانشجویان خارجی را به گریه انداخت
تاريخ ارسال خبر : 30 نوامبر 2012 | ساعت 10:42 | کد خبر: 22313 | sv71 | چاپ این مطلب

مسئول سابق راهیان نور گفت: در سفری که به هندوستان و کشمیر داشتم خیلی از دانشجویان هندوستان و کشمیری کتاب پرواز بی‌نهایت که کتاب خاطرات شهید بابایی است را مطالعه کرده بودند و با خاطرات شهید بابایی گریه می‌کردند.
به گزارش  وبگردی به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، حسین یکتا در اختتامیه دوران صهیونیزم‌شناسی که عصر امروز در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد گفت: اگر ما می‌خواهیم در کار صهیونیزم‌شناسی موفق باشیم باید بدانیم که صهیونیزم در واقع توسط شیطان مدیریت می‌شود و شما اگر می‌خواهید شیطان‌شناسی کنید و حیله‌های آنان را بشناسید کسی باید وارد این عرصه شود که نهج‌البلاغه را خوب خوانده باشد و محکم پای دین ایستاده باشد.
 
وی اضافه کرد: صهیونیزم‌شناسی نیاز به شناخت دشمن دارد که اینها در واقع دشمن درجه یک امام زمان هستند پس بنابراین باید اول امام زمان را بشناسیم و بعد صهیونیزم را شناسایی کنیم.
 
مسئول سابق راهیان نور اضافه کرد: یکی از مشکلات ما در جنگ نرم و همچنین گفتمان‌های انقلاب اسلامی این است که همه در حد حرف جلو می‌آیند اما هیچ کس پای کار نیست و همه ما مصرف‌کننده هستیم.
 
وی ادامه داد: اگر می‌خواهید در بحث صهیونیزم‌شناسی موفق باشید باید هر کدام از شما یک موسسه راه‌اندازی کنید تا بتوانید با کارهای ریشه‌ای به مقر فرماندهی آن حمله کنید و ضربه محکمی به آنها وارد کنید.
 
یکتا افزود: ما قرار است در این دوره‌ها امام زمان‌شناسی کنیم و دشمن واقعی امام زمان را بشناسیم.
 
وی ادامه داد: در سفری که به هندوستان و کشمیر داشتم خیلی از دانشجویان هندوستان و کشمیری کتاب پرواز بی‌نهایت که کتاب خاطرات شهید بابایی است را مطالعه کرده بودند و با خاطرات شهید بابایی گریه می‌کردند اما جوانان ما هنوز شهید بابایی را به اندازه آن دانشجویان نشناخته‌اند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بچه‌ها این دوره‌ها را جدی بگیرید چون ما می‌خواهیم آدم‌هایی را بشناسیم که به ظاهر دنیا را مدیریت می‌کنند اما در واقع خودشان توسط شیطان مدیریت می‌شوند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ