پیشرفته ترین مدرسه استان در روستای اخند واقع است
تاريخ ارسال خبر : 27 ژانویه 2017 | ساعت 22:19 | کد خبر: 35872 | sv151 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه روستای اخند را دارای پیشرفته ترین مدرسه در استان معرفی کرد.نادری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز”عبدالله نادری در نشست با معتمدین روستای اخند شهرستان عسلویه اظهار داشت: روستای اخند در فضای آموزشی و فضای سبز یکی از روستاهای نمونه این شهرستان است که با همت مسؤولین و مطالبات مردمی تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در زمینه تقویت اقتصاد کشور داشته که نمونه آن افزایش چهار برابری فروش نفت در مقایسه با دولت قبل است.

فرماندار عسلویه ادامه داد: برجام یکی از نتایج خوب تلاش‌های دولت‌مردان است که سایه تهدیدها را از کشور دور و فضای مناسبی جهت ارتباطات بین‌المللی ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: هم‌اینک با تلاش‌های گسترده دولت و همکاری مردم شاهد یک امنیت پایدار در شهرستان عسلویه هستیم که در سایه این امنیت، چرخه‌های اقتصاد ملی برای تولید ثروت برای کشور در حال چرخیدن است.

نادری بیان کرد: روستای اخند در امکانات آموزشی از روستاهای نمونه شهرستان عسلویه و مدرسه‌ ۱۲ کلاسه‌ آن در استان بوشهر به لحاظ فضای آموزشی و امکانات موجود بزرگ‌ترین و در عین حال پیشرفته‌ترین مدرسه این استان است.

وی ادامه داد: دولت یازدهم بدنبال توزیع عادلانه امکانات در سطح کشور است و در این راستا نگاه ویژه‌ای نیز به روستاهای کشور دارد که وضعیت موجود در روستای اخند و سایر روستاهای شهرستان عسلویه مبین این ادعا است.

/چریف


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ