۴ پروژه مصوب سفر رهبری به عسلویه افتتاح شد
تاريخ ارسال خبر : 16 مارس 2014 | ساعت 11:01 | کد خبر: 30804 | sv175 | چاپ این مطلب

” عسلویه نیوز” پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در جنوب استان بوشهر، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی رئیس دفتر معظم‌له در کنگان افتتاح شد.کانون پرورشی کودکان

به گزارش “عسلویه نیوز” لحظاتی قبل در آیینی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری چهار پروژه از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به عسلویه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این آیین به طور همزمان حوزه علمیه برادران کنگان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخل تقی و پل بزرگ بساتین به عسلویه مشهور به پل ولایت به بهره‌برداری رسید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این آیین اظهار داشت: این سفر در واقع به منظور ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم استان بوشهر و بهره‌برداری از طرح‌های سفر مقام معظم رهبری و دیدار با علما انجام گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی افزود: مردم استان بوشهر همواره در عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی حاضر بوده‌اند و همواره ولایت‌مداری خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: خدمت‌رسانی به مردم ولایت‌مدار این استان افتخار است و مسئولان باید از فرصت‌هایی که در اختیار دارند برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم بهره ببرند.

فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: در این سفر دو پروژه مهم در شهرستان کنگان و دو پروژه مهم نیز در شهرستان عسلویه به طور همزمان افتتاح می‌شود.

عباس تبرکی افزود: کانون پرورش فکری نوجوانان سیراف با اعتباری بالغ بر ۲۴٫۸ میلیارد ریال احداث شده که هم‌اکنون در اختیار مردم این بندر قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: حوزه علمیه برادران بندر کنگان نیز با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث و اجرایی شده است.

فرماندار کنگان یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخل تقی با اعتبار ۱۳٫۵ میلیارد ریال و پل بساتین به عسلویه نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ